FAQ
Veelgestelde vragen
Wow, jullie aanbod klinkt super! Wat ik me alleen nog even afvroeg…
Onze abonnementen zijn helemaal op maat te maken. Je kunt kiezen voor een starterspakket, of zelf een pakket op maat samenstellen. Indien je gebruik wilt maken van onze abonnement-structuur, moet je wel ten minste één van de basismodules opnemen:
- website met hosting
- boekhouding
- juridisch abonnement
Wil je geen website, geen boekhouding en ook geen juridisch abonnement, dan kun je nog steeds de losse diensten en producten bij ons afnemen, maar dan koop je die in één keer. Je sluit dan dus geen abonnement bij ons af.
Wij zijn heel flexibel! Je kunt je abonnement na het eerste jaar gewoon downgraden, upgraden of opzeggen.
Tegen het einde van het abonnementsjaar gaan we samen met jou kijken naar jouw groeiwensen, bijvoorbeeld op het gebied van marketing, financiën of coaching. Waar wil jij de focus op leggen dat jaar? Op basis daarvan stellen we ieder jaar een persoonlijk pakket samen, zodat jouw doelen bereikt gaan worden. Zo groeit het abonnement dus met jouw onderneming mee! Stilstand is achteruitgang, toch? Met onze abonnement ben je ervan verzekerd dat jouw onderneming niet stil blijft staan!
Heb je geen nieuwe producten of diensten meer nodig, dan kun je het abonnement natuurlijk altijd opzeggen of downgraden. Als je niets doet, dan zullen wij alleen alle doorlopende onderdelen in je abonnement, zoals websiteonderhoud, boekhouding en je communitylidmaatschap, nog in rekening brengen. Deze onderdelen worden steeds met een jaar verlengd. In de meeste gevallen zal je maandtarief dan dus lager worden.
Je sluit het abonnement af voor ten minste een jaar.
Het abonnement wordt steeds met een jaar verlengd. Uiteraard laten we je ruim van tevoren weten dat het einde van het abonnementsjaar nadert. We nemen dan contact met je op om een pakket voor het nieuwe jaar samen te stellen. We gaan er natuurlijk van uit dat je super enthousiast wordt van het aanbod voor het nieuwe jaar, maar mocht je onverhoopt toch willen opzeggen, dan kan dat tot uiterlijk één maand voor het einde van het abonnementsjaar.
Ook kun je ervoor kiezen om het abonnement tussentijds te beëindigen en de resterende termijnen van dat abonnementsjaar ineens te voldoen. De reden dat het niet mogelijk is om kosteloos tussentijds op te zeggen, is dat wij verschillende onderdelen van het pakket op verschillende momenten leveren. Als wij de eerste maand van een abonnementsjaar een groot onderdeel leveren, bijvoorbeeld een website, dan zou het natuurlijk niet kloppend zijn als je de maand erop meteen kon opzeggen. Wat dat betreft moet je het abonnement eerder zien als het in termijnen betalen van producten en diensten die je aan het begin van je abonnement hebt aangeschaft.
Jazeker! Het is mogelijk om jouw pakket tussentijds uit te breiden. Neem hiervoor contact met ons op. Als je je pakket wilt upgraden, berekenen we een nieuw maandbedrag voor de resterende termijnen van het abonnementsjaar.
Als member van onze community houden we je op de hoogte van de nieuwste ontwikkelingen op het gebied van ondernemen. We verzorgen webinars, cursussen, netwerkevents en je krijgt speciale kortingen op diverse producten en diensten. En uiteraard kun je via onze community in contact komen met mede (startende) ondernemers! Samen is alles leuker 🙂
Op dit moment richten wij ons voornamelijk op eenmanszaken. Sommige van onze producten zijn echter ook geschikt voor bijvoorbeeld een BV. Heb jij geen eenmanszaak, maar een andere bedrijfsvorm en wil je graag een abonnement bij ons? Neem dan contact op via info@EHBOndernemen.nl om de mogelijkheden te bespreken.
Je gaat zowel met EHBOndernemen, als met onze partners die de werkzaamheden uitvoeren een overeenkomst aan.
Je sluit een abonnement af bij EHBOndernemen voor o.a. de service en bemiddeling die wij bieden tussen jou en de partners, voor het lidmaatschap van de community en voor de mogelijkheid om in (abonnements)termijnen te betalen.
Daarnaast ga je voor elke losse dienst een driepartijen-overeenkomst van opdracht aan (conform de modelovereenkomst bemiddeling abu_dv10351z1ed geregistreerd onder nummer 9091568203, van de Belastingdienst) met ons en de partners die voor jou de werkzaamheden uitvoeren. De werkzaamheden worden zelfstandig door onze partners uitgevoerd en dus zal je in de meeste gevallen direct contact hebben met onze partners. Uiteraard zijn wij altijd beschikbaar voor advies, begeleiding of andere zaken rondom de werkzaamheden van onze partners.
De abonnementskosten worden maandelijks automatisch van je bankrekening afgeschreven. Alleen de eerste abonnementstermijn dien je via bankoverschrijving of iDEAL te voldoen. Met de iDEAL betaling geef je tevens toestemming om de volgende termijnen per SEPA incasso bij je te incasseren.
Wij verzorgen de facturatie namens onze partners. Je zult dus alleen via ons facturen ontvangen en ook alleen aan ons betalen. Wij dragen er zorg voor dat de betreffende partners worden betaald voor de geleverde diensten.
In principe is er geen bedenkingstermijn zodra je een abonnement afsluit. Je abonnement is namelijk een op maat gemaakt pakket, bestaande uit op maat gemaakte diensten. Echter, als het nog heel vroeg in het het eerste abonnementstermijn is, en wij nog geen of niet veel werkzaamheden hebben verricht voor je, zullen we daar coulant mee omgaan. We kunnen hier echter geen garanties in bieden.